🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

پکیج کارت ویزیت لایه باز ایرانی ( +2000 کارت ویزیت PSD )

قیمت اصلی 890,000تومان بود.قیمت فعلی 499,000تومان است.

پکیج کارت ویزیت لایه باز ایرانی | پکیج جامع کارت ویزیت لایه باز | 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی PSD

پکیجی که پیش رو دارید حاصل سالها تلاش و زمان طراحان طرح گرام می باشد که در یک پکیج +2000 عددی کارت ویزیت لایه باز ایرانی قرار گرفته است. در این پکیج که برای تمامی کسب و کارهای ایرانی مناسب است ، کارت ویزیت های لایه باز در دسته بندی ها مختلف و پوشه بندی شده در طرح های مختلف قرار گرفته اند. این کارت ویزیت هم یک رو هستند هم دورو و برای هر شغل چندین کارت ویزیت کاملا لایه باز psd وجود دارد که به راحتی میتوانید آن را در فتوشاپ ویرایش کنید.

بیش از 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

دسته بندی شده برای مشاغل مختلف قابل استفاده برای طراحان و چاپخانه ها و…

پکیج کارت ویزیت لایه باز ایرانی

اگر شما نیز طراح هستید یا چاپخانه دارید یا حتی صاحب کسب و کار هستید که دغدغه طراحی کارت ویزیت مناسب سلیقه های مختلف را دارید ، میتوانید با تهیه پکیج کارت ویزیت لایه باز ایرانی به مجموعه عظیم کارت ویزیت لایه باز مشاغل ایرانی دسترسی داشته باشید و به راحتی طرح مناسب خود را پیدا کرده و آن را در فتوشاپ برای خود یا کارفرما ویرایش کنید و علاوه بر صرفه جویی در زمان از طراحی کارت ویزیت نیز کسب درآمد کنید. (توجه : شما اجازه فروش طرح های لایه از این پکیج را ندارید و در صورت مشاهده پیگیری قانونی خواهد شد)

 

پکیج کامل کارت ویزیت لایه باز ایرانی psd

 

ویژگی های پکیج کارت ویزیت لایه باز ایرانی psd

  • بیش از 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی
  • دسته بندی و پوشه های محتلف برای کسب و کار ها و مشاغل
  • آپدیت و بروزرسانی منظم و اضافه شدن طرح های جدید
  • طرح های حرفه ای و کاملا لایه باز psd
  • دسترسی مادام العمر به فایلها از طریق پنل کاربری

جامع ترین مجموعه کارت ویزیت لایه باز مشاغل ایرانی

مجموعه طرح گرام طی سالها فعالیت در حوزه طراحی کارت ویزیت و سایتهای مشابهی که قبلا داشته ، اقدام به جمع آوری این پکیج اختصاصی نمودیم و تمام طرح های کارت ویزیت موجود در آرشیو سایت را در این چند ساله در این پکیج قرار داده ایم. با توجه به تعداد فایل ها و قابل ویرایش بودن آنها و کسب درامدی که طراحان و کانون های تبلیغاتی از کارت ویزیت دارند ، قیمت ذکر شده با تخفیف هم ناچیز بوده و قطعا در چند پروژه به شما برخواهد گشت.

شما با دریافت این پکیج علاوه بر دسترسی به پکیج عظیم کارت های ویزیت لایه باز ایرانی همراه با دسته بندی ، میتوانید المان ها و آبجکت های استفاده شده در هر طرح را نیز در طرح های خود استفاده کنید و همچنین از کارت ویزیت ها ایده گرفته و با سلیقه خود یا کارفرما نیز آن را ویرایش کنید. این پکیج برای خریداران آپدیت رایگان نیز دارد . در صورت اضافه شدن طرح های جدید به این پکیج خریداران قبلی به آپدیت ها دسترسی خواهند داشت. دسترسی به فایل ها نیز توسط خریداران مادام العمر می باشد و هر لحظه میتوانید از پنل کاربری خود فایلهارا با بالاترین سرعت و ترافیک نیم بها دانلود کنید.

شناسه

2103

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

4800MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1403/01/17

پس از خرید محصول به 6 ماه پشتیبانی رایگان توسط پشتیبانان متخصص سایت ما دسترسی خواهید داشت که میتوانید سوالات و مشکلات خود را از طریق بخش تیکت های سایت برطرف کنید.

1 دیدگاه برای پکیج کارت ویزیت لایه باز ایرانی ( +2000 کارت ویزیت PSD )

  1. سهیل

    به به چقد عالی – کمبود همچین پکیج کاملی تو وب ایران حس میشد. ممنون از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه

2103

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

4800MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1403/01/17