🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی

15,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی

کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی، یکی از ابزارهای مهم برای کسب و کارهای مرتبط با خودرو و صنعت روغن است. این کارت ویزیت، به صورت لایه باز طراحی شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا طرح و محتوای آن را به دلخواه خود تغییر دهند. همچنین، این کارت ویزیت دارای قابلیت تبدیل به کارت تخفیف و تبلیغاتی نیز می‌باشد. از طرفی، تعویض روغن ماشین‌ها، یکی از خدماتی است که در سطح گسترده‌ای ارائه می‌شود و با استفاده از این کارت ویزیت، امکان بازاریابی و تبلیغات برای این خدمات ارائه می‌شود.

کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی

فایل لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی

فایل لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی، یک فایل طراحی شده است که به طراحان گرافیک و افرادی که مشغول به طراحی کارت های ویزیت هستند، کمک می کند تا با استفاده از آن، کارت ویزیتی با طرحی جذاب و حرفه ای برای یک کارگاه تعویض روغنی طراحی کنند. این فایل شامل لایه های جداگانه است که به طراحان اجازه می دهد تا بر روی آن ها تغییراتی اعمال کرده و آن را به سلیقه خودشان تنظیم کنند. این فایل شامل قابلیت هایی مانند تغییر رنگ، فونت، متن، تصاویر و موارد دیگر است. در نتیجه، استفاده از فایل لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی، به طراحان این امکان را می دهد تا کارت ویزیتی با کیفیت و طرحی منحصر به فرد برای کارگاه خود طراحی کنند.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…
ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1011

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

23MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/02/21