🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز عطاری

15,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز عطاری

کارت ویزیت لایه باز عطاری، یکی از محصولات مورد علاقه برای تجار و کسب و کارهای مرتبط با عطاری است. این کارت ویزیت با فرمت لایه باز، به شما امکان می‌دهد تا برای کسب و کار خود، یک کارت ویزیت شخصی‌سازی شده و جذاب طراحی کنید. شما به راحتی می‌توانید آن را با نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ ویرایش کرده و آن را با طرحی منحصر به فرد دارای لوگوی کسب و کار خود، ایجاد کنید. با استفاده از این کارت ویزیت، می‌توانید به راحتی با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشید و نمایندگی قوی و قابل اطمینانی از کسب و کار خود را به نمایش بگذارید.

کارت ویزیت لایه باز عطاری

فایل لایه باز کارت ویزیت عطاری

فایل لایه باز کارت ویزیت عطاری، یک فایل طراحی شده برای کسانی است که قصد دارند کارت ویزیت خود را طراحی کنند و با استفاده از نرم افزار های طراحی گرافیکی، آن را به صورت دلخواه خود ویرایش کنند. این فایل شامل لایه های مجزا و قابل ویرایش می باشد که به کاربر اجازه می دهد تا هر قسمتی از کارت ویزیت را تغییر دهد و آن را به صورت مناسب خود تنظیم کند. علاوه بر این، طراحی کارت ویزیت عطاری در این فایل همراه با تصاویر و آیکون های مرتبط با این حوزه است که به کاربران کمک می کند تا طراحی شگفت انگیزی را برای کارت ویزیت خود انجام دهند.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز عطاری

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…
ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز عطاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1032

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

2MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/02/23