🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک

15,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک

کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک، یکی از ابزارهای مهم در ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید در صنعت املاک است. این کارت ویزیت به صورت لایه باز طراحی می‌شود تا مشاوران املاک بتوانند آن را با توجه به نیازهای خود و جزئیات اضافی، ویرایش کنند. با این کارت ویزیت، مشاوران املاک می‌توانند اطلاعات مربوط به خدمات، شماره تماس و آدرس خود را در اختیار مشتریان قرار دهند و به راحتی در معرض دید مشتریان جدید قرار بگیرند. این کارت ویزیت، ابزاری کارآمد برای ارتباط بیشتر با مشتریان و افزایش فروش در صنعت املاک می‌باشد.

کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک

فایل لایه باز کارت ویزیت مشاور املاک

یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی در صنعت املاک، کارت ویزیت مشاوران املاک است. با استفاده از کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند به راحتی با شما تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز خود را به شما بدهند. برای این که کارت ویزیت شما در چشم مشتریان بیشتر به چشم بیاید، بهتر است از به طراحی آن توجه بیشتری داشته باشید. این فایل لایه باز، امکان ویرایش آسان و بدون از دست دادن کیفیت تصویر را فراهم می‌کند و می‌توانید آن را به طور مداوم به روز رسانی کنید. همچنین، با استفاده از فایل لایه باز، می‌توانید طرح کارت ویزیت خود را به آسانی تغییر دهید و به سلیقه خودتان سفارش دهید. به علاوه، این فایل لایه باز، به شما امکان می‌دهد تا برای چاپ کارت ویزیت خود، به چاپگرهای با کیفیت بالا رجوع کنید و حتی می‌توانید به طور مستقیم فایل خود را به چاپخانه بدهید.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…
ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1257

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

10MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/02/27