🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز بیمه ایران

15,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز بیمه ایران

یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی برای بیمه‌گذاران، کارت ویزیت است. اما یک کارت ویزیت معمولی، ممکن است در جذب مشتریان بیمه، موثر نباشد. در این جا معرفی کارت ویزیت لایه باز بیمه، با هدف جذب مشتریان بیشتر، به چشم می‌خورد. با استفاده از این نوع کارت ویزیت، متخصصان بیمه می‌توانند با بهره گیری از طرح‌های زیبا و خلاقانه، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. در ضمن، این نوع کارت ویزیت مزیتی دیگر نیز دارد که آن نیز این است که کلاینت‌ها می‌توانند طرح خود را به راحتی از طریق لایه باز این کارت ویزیت، تغییر دهند و طراحی‌های خود را بروزرسانی کنند.

کارت ویزیت لایه باز بیمه ایران

فایل لایه باز کارت ویزیت بیمه ایران

فایل لایه باز کارت ویزیت بیمه، یک فایل طراحی شده برای فردی است که قصد دارد کارت ویزیت بیمه خود را طراحی کند. با داشتن فایل لایه باز، امکان ویرایش تمامی جزئیات کارت ویزیت در دسترس قرار می‌گیرد. این فایل شامل لایه‌های مختلف است که هر کدام به صورت جداگانه ویرایش می‌شوند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید رنگ، فونت، تصویر و هر جزئیات دیگری را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در نتیجه، فایل لایه باز کارت ویزیت بیمه، یک راه عالی برای افرادی است که قصد دارند کارت ویزیت بیمه خود را طراحی کنند و در عین حال، به دنبال افزایش قابلیت ویرایش و تغییر در آن هستند.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز بیمه ایران

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…

 

 

ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز بیمه ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1430

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

3MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/03/11