🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طرح گیتار

10,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طرح گیتار، یک ابزار مهم در جهت تبلیغ و معرفی آموزشگاه موسیقی به افراد مختلف است. طرح گیتار در این کارت ویزیت، به عنوان یک نماد قدرتمند برای جذب علاقه‌مندان به موسیقی و یادگیری آن، به کار رفته است. این کارت ویزیت لایه باز، به افراد فرصت می‌دهد تا با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، طرح و محتوای آن را به دلخواه تغییر دهند و سپس چاپ نمایند. این روش نه تنها باعث ایجاد هویت برند قوی تر می‌شود، بلکه امکان ارائه اطلاعات دقیق و کامل تر درباره آموزشگاه را نیز فراهم می‌کند. در نهایت، کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طرح گیتار می‌تواند به عنوان یک ابزار اثرگذار در جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند آموزشگاه موسیقی عمل کند.

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طرح گیتار

فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی

فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی با طرح گیتار، یک فایل طراحی شده است که قابلیت ویرایش و تغییر آن را به کاربر می‌دهد. این فایل شامل طرح یک گیتار است که به عنوان نمادی از موسیقی و آموزشگاه موسیقی به کار رفته است. این کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای آموزشگاه موسیقی مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از فایل لایه باز، می‌توان آن را به طور سفارشی به نیازها و سلیقه‌های خود تغییر داد. این فایل قابلیت ویرایش را در نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ دارد و کاربر می‌تواند رنگ‌ها، قلم‌ها و متن‌ها را به دلخواه خود تغییر دهد. این فایل لایه باز، یک ابزار مفید برای طراحان و کسانی است که به دنبال یک کارت ویزیت منحصر به فرد برای آموزشگاه موسیقی خود هستند.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…
ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طرح گیتار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1748

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

9MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/05/18