🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طراحی خاص

10,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی، یک ابزار مهم در جهت تبلیغ و ارتباط با مشتریان و علاقمندان به موسیقی است. این کارت ویزیت با استفاده از لایه باز، به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح و قالب خود را به سادگی ویرایش و تغییر دهند و آن را به شکلی منحصر به فرد و جذاب به نمایش بگذارند. آموزشگاه های موسیقی، با ارائه این کارت ویزیت‌ها، می‌توانند اطلاعات مهمی را به مخاطبان خود ارائه کنند، مانند نوع و سطح آموزش موسیقی، نام و تخصص مربیان، آدرس و شماره تماس آموزشگاه و اطلاعات تماس در صورت نیاز. همچنین، با استفاده از این کارت ویزیت، آموزشگاه‌های موسیقی می‌توانند به راحتی و با ارزانترین شیوه ممکن، ارتباطی حرفه‌ای و جذاب با مخاطبان خود برقرار کنند و تبلیغات خود را بهبود دهند.

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طراحی خاص

فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی

فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی یک فایل طراحی است که برای طراحان گرافیکی و صاحبان آموزشگاه‌های موسیقی بسیار مفید است. این فایل به صورت لایه باز طراحی شده است، به این معنی که تمامی عناصر و متن‌های آن قابل ویرایش هستند و کاربران می‌توانند آن‌ها را به دلخواه تغییر داده و سفارشی کنند. طرح کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی شامل اطلاعات اصلی مربوط به آموزشگاه موسیقی می‌باشد، مانند نام و لوگوی آموزشگاه، نام و شماره تماس مدیر آموزشگاه و آدرس آموزشگاه. این فایل لایه باز به طراحان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزار‌های طراحی گرافیکی خود، طرح کارت ویزیت خود را ایجاد و سفارشی کنند و با تغییرات دلخواه، بهترین نتیجه را برای آموزشگاه موسیقی خود بدست آورند.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…
ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه موسیقی با طراحی خاص”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1750

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

8MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/05/18