🎁 تخفیف ویژه پکیج 2000 کارت ویزیت لایه باز ایرانی

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان

10,000تومان

قیمت

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان، یک ابزار مهم برای ارتباط با دیگران و تبلیغ خدمات آموزشی است. این کارت ویزیت، شامل اطلاعات اصلی اموزشگاه مانند نام، آدرس، شماره تلفن و وبسایت می باشد. در طراحی این کارت ویزیت، اهمیت به تمام جزئیات و نشانه های زبان آموزی داده می شود. از آرایش رنگ ها و نمادهای زبان آموزی تا انتخاب فونت ها و نوع کاغذ، تمام جزئیات تلاش می کند تا بهترین تجربه را برای مخاطبان فراهم کند و آنها را به آموزشگاه زبان جذب کند. با استفاده از کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان، آموزشگاه می تواند به راحتی اطلاعات خود را بروزرسانی کند و به طور مداوم به نیازها و متغیرهای بازار پاسخ دهد.

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان

فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان

فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان، یک فایل طراحی است که برای کسب و کارهای آموزش زبان ارائه می‌شود. این فایل حاوی لایه های قابل ویرایش است که اجازه می‌دهد تا طراحان و کسب و کارها به آسانی طرح و طرح بندی کارت ویزیت خود را تغییر دهند و آن را به سلیقه و نیازهای خود سفارشی کنند. با استفاده از این فایل لایه باز، کسب و کارها می‌توانند آدرس، شماره تماس و اطلاعات دیگر مربوط به آموزشگاه زبان خود را به راحتی درج کنند و از طراحی حرفه‌ای و جذاب کارت ویزیت برای جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات بهتر به مشتریان فعلی خود بهره ببرند. این فایل لایه باز علاوه بر اینکه طراحی زیبا و کاربردی را ارائه می‌دهد، آسان برای استفاده و ویرایش است و به طراحان امکان می‌دهد تا به سرعت و با حداقل تلاش یک کارت ویزیت شخصی و یا برای آموزشگاه زبان خود ایجاد کنند.

ویژگی های کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان

  • کاملا لایه باز و قابل ویرایش
  • طراحی حرفه و اختصاصی و ایرانی
  • رنگبندی متناسب با نوع کسب و کار
  • دانلود مستقیم پس از پرداخت
  • و…
ویرایش فایل لایه باز

شما میتوانید پس از خرید فایل ، ویرایش و شخصی سازی آن را به طراحان حرفه ای طرح گرام بسپارید.اگر به فتوشاپ مسلط نیستید طراحان ما میتوانند تغییرات مدنظر شما (مثل تغییر نام برند،تلفن، آدرس و…) را برای شما انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان با اشتراک

با تهیه اشتراک طرح گرام میتوانید تمامی فایل ها (بجز پکیج ها) را بصورت رایگان دانلود کنید.

شناسه

1752

فرمت

PSD

مد

CMYK

ابعاد

استاندارد

رزولوشن

300dpi

حجم

3MB

محصول

ایرانی

کیفیت

اورجینال

انتشار

1402/05/18